Про себе



Лобко Наталія Анатоліївна


Посада – вчитель   англійської мови

Освіта, спеціальність вища,  Бердянський державний педагогічний університет, вчитель української мови та літератури, англійської мови та зарубіжної літератури середньої загальноосвітньої школи.

Кваліфікаційна категорія - вчитель І категорії.

Науково-методична діяльність.



 2011 – 2012 – Інтерактивні методи навчання як умова розвитку компетентної творчої особистості( 1 етап Теоретичний. Вивчення різних методів роботи для використання на уроках. Вивчення досвіду інших вчителів, накопичення методичної літератури);
2012-2013 - Інтерактивні методи навчання як умова розвитку компетентної творчої особистості  ( 2 етап  Практичний  .Часткове використання різних методів навчання , що розвивають пізнавальний інтерес до предмету)    
Актуальність теми:
На сучасному етапі все очевиднішим стає те, що традиційна школа, орієнтована на передавання знань, умінь та навичок, не встигає за темпами їх нарощення. Головними недоліками традиційної освіти є породжені нею невміння і небажання дітей вчитись. Інтерактивні методи навчання, які передбачають залучення кожного учня в навчальний процес, постійну взаємодію учителя та учнів, учнів між собою, сприяють ефективному розв’язанню різних навчальних завдань та формуванню ключових компетентностей, які є необхідними для подальшої самореалізації дитини в соціумі як свідомого та відповідального громадянина, високого професіоналу, особистості

Мета роботи:
Основна мета роботи над проблемною темою полягає у розвитку творчих здібностей учнів, прилучення їх до самостійної пізнавальної діяльності, забезпечення співпраці між вчителем та учнями, учнями між собою; допомогти учням отримати той рівень навчальних досягнень, який він може і бажає отримати.

Завдання роботи направлені на:
Виховання сталого інтересу до вивчення іноземної мови;
Вироблення компетенцій продуктивної творчої діяльності, саморозвитку, полікультурних, соціальних та комунікативних компетентностей;
Активізувати мислення учнів, мотивувати та стимулювати їхню діяльність, залучити всіх учнів до творчої продуктивної навчальної діяльності;
Розвивати навички колективного спілкування, почуття взаємодопомоги, взаємопідтримки.

Інноваційні методи організації урочної діяльності:
Кооперативні: робота в групах; спільний проект; пошук інформації.
Колективно-групові: мозкова атака; читання в парах, в групах; знайдіть того хто…;джигсоу; дискусія в групах; взаємні питання
Ситуативне моделювання: рольова гра; інсценування; дебати, вікторини.
Переваги роботи: демонстрація різних поглядів на проблему; аргументація та відстоювання власної думки; зміна позицій та ролей виступаючих; розвиток уміння урівноважувати в своїй свідомості різні точки зору, піддавати ідею м’якому  скепсису, об’єднувати найкращі ознаки різних способів вирішення проблеми для створення одного оптимального способу ;
Використання ІКТ при вивченні англійської мови.

Інноваційні  форми організації урочної діяльності:
Розробка проектів, інформаційних повідомлень
Опрацювання джерел інформації.

Створення презентацій, книжечок, брошур
                                                                      




 



Немає коментарів:

Дописати коментар

Translate

Шукати в цьому блозі