Лобко Наталія Анатоліївна
Посада – вчитель англійської
мови
Освіта, спеціальність – вища,
Бердянський державний педагогічний університет, вчитель української мови
та літератури, англійської мови та зарубіжної літератури середньої
загальноосвітньої школи.
Кваліфікаційна категорія - вчитель І категорії.
Науково-методична
діяльність.
2011 – 2012 – Інтерактивні методи навчання як
умова розвитку компетентної творчої особистості( 1 етап Теоретичний. Вивчення
різних методів роботи для використання на уроках. Вивчення досвіду інших
вчителів, накопичення методичної літератури);
2012-2013 - Інтерактивні методи
навчання як умова розвитку компетентної творчої особистості ( 2 етап
Практичний .Часткове використання
різних методів навчання , що розвивають пізнавальний інтерес до предмету)
Актуальність теми:
На сучасному етапі все очевиднішим стає те, що
традиційна школа, орієнтована на передавання знань, умінь та навичок, не
встигає за темпами їх нарощення. Головними недоліками традиційної освіти є
породжені нею невміння і небажання дітей вчитись. Інтерактивні методи навчання,
які передбачають залучення кожного учня в навчальний процес, постійну взаємодію
учителя та учнів, учнів між собою, сприяють ефективному розв’язанню різних
навчальних завдань та формуванню ключових компетентностей, які є необхідними
для подальшої самореалізації дитини в соціумі як свідомого та відповідального
громадянина, високого професіоналу, особистості
Мета роботи:
Основна мета роботи над проблемною темою полягає у розвитку творчих
здібностей учнів, прилучення їх до самостійної пізнавальної діяльності,
забезпечення співпраці між вчителем та учнями, учнями між собою; допомогти учням
отримати той рівень навчальних досягнень, який він може і бажає отримати.
Завдання роботи направлені на:
Виховання сталого інтересу до вивчення іноземної мови;
Вироблення компетенцій продуктивної творчої діяльності, саморозвитку,
полікультурних, соціальних та комунікативних компетентностей;
Активізувати мислення учнів, мотивувати та стимулювати їхню діяльність,
залучити всіх учнів до творчої продуктивної навчальної діяльності;
Розвивати навички колективного спілкування, почуття взаємодопомоги,
взаємопідтримки.
Інноваційні методи організації
урочної діяльності:
Кооперативні: робота в групах; спільний проект; пошук інформації.
Колективно-групові: мозкова атака; читання в парах, в групах; знайдіть того
хто…;джигсоу; дискусія в групах; взаємні питання
Ситуативне моделювання: рольова гра; інсценування; дебати, вікторини.
Переваги роботи: демонстрація різних поглядів на проблему; аргументація та
відстоювання власної думки; зміна позицій та ролей виступаючих; розвиток уміння
урівноважувати в своїй свідомості різні точки зору, піддавати ідею м’якому скепсису, об’єднувати найкращі ознаки різних
способів вирішення проблеми для створення одного оптимального способу ;
Використання ІКТ при вивченні англійської мови.
Інноваційні форми організації урочної діяльності:
Розробка проектів, інформаційних повідомлень
Опрацювання джерел інформації.
Створення презентацій, книжечок, брошур
Немає коментарів:
Дописати коментар